راه اندازی خدمات وتسهیل امور اداری ، آموزشی ،رفاهی .... سامانه جامع خدمات الکترونیکی ویژه اعضای هئیت علمی ، شاغلین و بازنشستگان توسط مدیریت توسعه و سرمایه انسانی
مدیریت توسعه و سرمایه انسانی در راستای ارتقاء کیفیت خدمات وتسهیل امور اداری ، آموزشی ،رفاهی .... سامانه جامع خدمات الکترونیکی ویژه اعضای هئیت علمی ، شاغلین و بازنشستگان راه اندازی نموده است.
مدیریت توسعه و سرمایه انسانی در راستای ارتقاء کیفیت خدمات وتسهیل امور اداری ، آموزشی ،رفاهی .... سامانه جامع خدمات الکترونیکی ویژه اعضای هئیت علمی ، شاغلین و بازنشستگان راه اندازی نموده است.
در راستای ارتقاء کیفیت خدمات وافزایش رضایت مندی مراجعین ونیل به اهداف دولت الکترونیکی، سامانه خدمات جامع الکترونیک در دانشگاه راه اندازی گردید.خدمات الکترونیکی هوشمند گامی موثر درجهت تسهیل امور سامانه میزخدمت، با هدف کاهش مراجعات حضوری و افزایش رضایت در سرعت پاسخگویی و حفظ کرامت و آسایش عزیزان شاغل و بازنشسته می باشد و مجموعه ای از خدمات متنوع را به صورت آنلاین در اختیار مراجعین قرار می دهد، این خدمات شامل دسترسی 24 ساعته به خدمات بدون محدویت زمانی و مکانی، ثبت درخواست ها، پیگیری و دریافت پاسخ، تنها با چند کلیک با امنیت بالا و حفظ حریم خصوصی کاربران، کاهش هزینه ها، صرفه جویی در زمان پشتیبانی آنلاین، پاسخگویی سریع به سوالات، ثبت پیگیری درخواست های اداری، رفاهی، مالی، درمانی ، آموزشی و دریافت گواهی اشتغال، سابقه بازنشستگان، برقراری حقوق و سایر مدارک می باشد. لازم به ذکر است کلیه وضعیت درخواست ها به صورت آنلاین و بعد از مراحل ثبت نهایی، به صورت پیامک به اطلاع مخاطبین خواهد رسید.
کامنت