اطلاعيه شماره (5)
اعلام نتيجه نهايي آزمون استخدامي مورخ 1396/10/01 رشته شغلي کاردان و کارشناس فوريتهاي پزشکي
برگزاري کميته نقل و انتقالات دانشگاه در تاريخ 97/2/26
افرادي که با انتقال، ماموريت و تمديد ماموريت آن ها از ساير دانشگاه ها به اين دانشگاه موافقت گرديده است مي بايست حداکثر ظرف مدت يک هفته به مديريت حراست دانشگاه علوم پزشکي ايران، جهت تشکيل پرونده و انجام مراحل قانوني مراجعه نمايند. بديهي است در صورت عدم مراجعه در مهلت مقرر موضوع انتقال و ماموريت کان لم يکن تلقي خواهد گرديد.
اطلاعيه شماره 4
اعلام نتيجه نهايي آزمون استخدامي مورخ 1396/10/01 رشته شغلي پرستار
اطلاعيه شماره 3
مصاحبه تخصصي پذيرفته شدگان 3 برابر ظرفيت آزمون استخدامي دي ماه 1396 ،رشته هاي شغلي کاردان و کارشناس فوريتهاي پزشکي
اطلاعيه در خصوص نحوه درخواست اضافه کار
محاسبه اضافه کار افراد منوط به ارائه درخواست و تائيد مقام مافوق مي باشد.
اطلاعيه مهم
تمديد مهلت ارائه مدارک آزمون استخدامي مورخ 96/10/1
اطلاعيه شماره 2
مدارک لازم جهت بررسي مدارک داوطلبين دعوت شده آزمون مورخ 1396/10/01 سازمان سنجش
اطلاعيه
کميته نقل و انتقالات دانشگاه در تاريخ 96/12/23 برگزار گرديد، يادآور مي گردد افرادي که با انتقال، ماموريت و تمديد ماموريت آن ها از ساير دانشگاه ها به اين دانشگاه موافقت گرديده است مي بايست حداکثر ظرف مدت يک هفته به مديريت حراست دانشگاه علوم پزشکي ايران، جهت تشکيل پرونده و انجام مراحل قانوني مراجعه نمايند. بديهي است در صورت عدم مراجعه در مهلت مقرر موضوع انتقال و ماموريت کان لم يکن تلقي خواهد گ
اطلاعيه
بخشنامه ممنوعيت انتقال و ماموريت از تاريخ 97/1/1
اطلاعيه شماره 1
اسامي مشمولين بررسي مدارک آزمون استخدامي دي ماه 1396 دانشگاه (1/5 برابر رشته هاي بدون مصاحبه و سه برابر رشته هاي داراي مصاحبه)
اطلاعيه
کميته نقل و انتقالات دانشگاه در تاريخ 96/11/18 برگزار گرديد، يادآور مي گردد افرادي که با انتقال، ماموريت و تمديد ماموريت آن ها از ساير دانشگاه ها به اين دانشگاه موافقت گرديده است مي بايست حداکثر ظرف مدت يک هفته به مديريت حراست دانشگاه علوم پزشکي ايران، جهت تشکيل پرونده و انجام مراحل قانوني مراجعه نمايند. بديهي است در صورت عدم مراجعه در مهلت مقر
اطلاعيه مهم
دانشگاه علوم پزشکي ايران در نظر دارد تعدادي نيرو در مقاطع تحصيلي ليسانس و فوق ليسانس ، جهت اشتغال در ستاد نظارت بر تعرفه
استان تهران، از طريق موسسه آوا سلامت بکار گيرد.
برگزاري کارگاه هاي آموزش و بهسازي منابع انساني
در روزهاي سه شنبه 96/11/3 ، چهارشنبه 96/11/4 ، شنبه 96/11/7 و يکشنبه 96/11/15 ، کارگاه هاي آموزش و بهسازي منابع انساني، در سالن کامپيوتر دانشکده پزشکي واقع در پرديس همت، برگزار گرديد.
اهميت توسعه و ترويج ورزش در ميان کارکنان
با عنايت به اهميت توسعه و ترويج ورزش در ميان کارکنان و به منظور تشويق افراد به انجام فعاليت هاي ورزشي منظم که نقش به سزايي در بهبود عملکرد کارکنان و سازمان دارد، بخشنامه اي ازطرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي صادر گرديد.
اطلاعيه
بخشنامه در ارتباط با اجراي مصوبه مورخ 96/2/13 و دستورالعمل هاي محروميت از مطب، حق اشعه، حق فني ،معاضدت حقوقي و سختي کار مراکز سوختگي و روانپزشکي جهت اجرا به واحدها ابلاغ گرديده و احکام پرسنل رسمي ، رسمي آزمايشي و پيماني در همه موارد صادر گرديده است.
قابل توجه پرسنل گروه پرستاري شاغل در دانشگاه
با توجه به نياز بيمارستان امام حسين (ع) بهارستان، افرادي که تمايل به انجام وظيفه در قالب اضافه کاري و يا انتقال و ماموريت به بيمارستان امام حسين (ع) را دارند، نسبت به انجام مراحل قانوني از طريق واحد محل خدمت اقدام نمايند.
اطلاعيه مهم
آزمون استخدامي دانشگاه هاي علوم پزشکي، قطعا" در زمان مقرر، (صبح جمعه اول دي ماه ) برگزار خواهد شد.
قابل توجه کليه مشمولين قانون خدمت پزشکان و پيراپزشکان
بدين وسيله به اطلاع مي رساند بيمارستان امام حسين(ع) بهارستان، واقع در شهرستان بهارستان سبزدشت، جهت راه اندازي بخش هاي بستري نياز به خدمات تعداد 38 نفر نيروي پرستاري دارد .
اطلاعيه
کميته نقل و انتقالات دانشگاه در تاريخ 96/9/8 برگزار گرديد، ياد آور مي گردد افرادي که با انتقال، ماموريت و تمديد ماموريت آن ها از ساير دانشگاه ها به اين دانشگاه موافقت گرديده است مي بايست حداکثر ظرف مدت يک هفته به مديريت حراست دانشگاه علوم پزشکي ايران، جهت تشکيل پرونده و انجام مراحل قانوني مراجعه
برگزاري جلسه اي با حضور مديران منابع انساني و تحول اداري دانشگاه، مسئولين کارگزيني و کارگزينان در روز سه شنبه مورخ 96/9/7
برگزاري جلسه اي با حضور مديران منابع انساني و تحول اداري دانشگاه، مسئولين کارگزيني و کارگزينان واحدهاي تابعه دانشگاه به منظور آشنايي، بررسي مشکلات و رفع ابهامات موجود در خصوص دستوالعمل هاي مصوبه 96/2/13